.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی برنامگی مسئولان برای توسعه ساری

عضو شورای اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه مسئولان استان و شهرستان هیچ طرح و یا پیشنهادی را برای توسعه شهری مرکز استان از شهرداری نخواستند اظهار داشت: ساری هیچ جایگاه ای در سفر سوم دولت ندارد.

فرامرز نقیبی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: دولت باید در سفر سوم دولت به مازندران، سهمی برای توسعه ساری و رفع مشکلات ترافیکی مرکز استان کند که متاسفانه هنوز وعده های سفر قبلی در این حوزه کاملا محقق نشده است.
وی خاطرنشان کرد: شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ساری باید با چانه زنی و رایزنی با مسئولان ستاد سفر دولت، برنامه ریزی جهت دیدار مستقیم اعضای شورای شهر ساری و شهرداری با رئیس جمهوری داشته باشند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه ترافیک ساری که پیشانی استان است هنوز رفع نشده است تصریح کرد: باید فکری اساسی و محوری برای رفع این معضل در سفر سوم دولت به مازندران اتخاذ کرد.

نقیبی با بیان اینکه شهرداری ساری باید برای مدتی کارهای بزرگ عمرانی را تعطیل و به ترمیم کنده کاری های سطح شهر بپردازد یادآور شد: متاسفانه به واسطه بدقولی و عدم اجرای شهرداری در مصوبات شهرداری، توهین و طعنه مردم خطاب به اعضای شورای شهر می شود.

وی با اعلام اینکه شهرداری باید در ایام باقی مانده تا فصل زمستان نسبت به ترمیم کنده کاری ها و آسفالت معابر سطح شهر اقدام کند افزود: در صورت عدم اجرای این مهم توسط شهرداری، زندگی مردم شهر در فصل زمستان مختل خواهد شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آبان 1389
اقای رمدانی نکته جالب اینجاست اقایان زارعی و دامادی و نقیبی به حدی در انتخابات ناشی هستند که پی در پی دست به خود زنی میزنند و عملکرد خود را زیر سئوال میبرند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.